Total Pageviews

Monday, April 13, 2015

Assalamualaikum..
Lama nya tak singgah teratak ni..sunyi menyepi je.
Alhamdulillah, hari ni terbuka hati semula untuk berblog,update useful information :)
Saya kembali untuk kongsikan sesuatu dgn readers,sbb barang yang baik kita perlu kongsi bersama..inshaAllah, manfaatnya kita peroleh bersama..
Baru2 ni,(last month),Allah gerakkan hati saya utk komen status kat fb,bkenaan produk shaklee.Allah gerakkan hati saya utk mencuba produk ni.Alhamdulillah,kesan nya sangat memuaskan..sebab tu,hari ni saya ambik keputusan utk menulis semula,supaya saya dapat kongsikan kebaikan shaklee.
(Mungkin introduction saya kurang memuaskan, tapi yg penting isinya berguna :)
Haha.. terkena tak dgn pics kat ats ni? Memang tersindir kan..hehe.. maksudnya,simple je..gambar ni pun dah buat kita faham kan..
Macam tu la cerita nya kita ni..





Jom berkenalan dengan produk-produk shaklee dulu :)

InshaAllah saya akan terus update dari semasa ke semasa..keep reading and watching..i will be back soon with a lots of useful information :)

No comments:

Post a Comment