Total Pageviews

Wednesday, September 2, 2015

ESP Si Jantung Hati



Bulan september ni semua pakat demam ESP. Saya plak masih cubit-cubit pipi ni kot-kotla mimpi ke.Yela,promo produk terlaris ni. Semua pakat minum ESP ni tau. Tak kira la orang laki ke orang perempuan. Semua boleh minum ESP.

First saya beli ESP ni masa promo macam ni la..6 bulan yang lepas..Saya rancang nak berjimat so ambik la twin pack, dapat harga lebih murah. Satu tong boleh buat stock untuk next month. September, offer ESP datang lagi. Macam iklan TORA datang lagi pulak. Tu yang over-excited ni.

Masa saya decide nak ambik ESP ni, saya tengah dilema stretchmark lepas bersalin tu gelap sangat. Malu plak dengan en.hubby. Rasa sedih pun ada. So, buat la a few findings kat FB, tengok-tengok produk mana yang elok untuk hilangkan stretchmark. Lebih kurang seminggu jugakla dok kumpul maklumat pasal suplemen nak hilangkan stretchmark ni, termasukla ESP SHAKLEE ni. Google punya google siang malam pagi petang dok google last-last saya buat keputusan untuk ambik ESP. Kebetulan ada promo time tu, so terus grab twin pack lepas buat kira-kira. Betul-betul menguntungkan. Sebabnya, next month tu, on May saya tak perlu beli dah ESP tai saya add on vitamin C pulak. Yela, gandingan ESP dan vitamin C ni memang terbaik untuk kulit. Maklum la, lepas giving birth ni kita lalui banyak perubahan hormon, tambah-tambahan kena jahit pulak. Kalau tak jaga, nanti kulit cepat kedut, luka jahit lambat sembuh. Nak kena jaga jugak kecantikan untuk en.husband. baru dia sayang sokmo. Hihihi..Terlebih melebar pulak cerita sejarah saya dan ESP ni. Ok, sebab apa ESP menjadi kegilaan ramai? Kita tengok apa kelebihan ESP ni k



KELEBIHAN ESP a.k.a ENERGIZING SOY PROTEIN
 ♡Bagi ibu bekerja yang menyusukan anak, ESP bantu memeriahkan susu ibu dan membekalkan sumber protein yang mencukupi untuk ibu dan anak.
♡ESP memberikan rasa kenyang yang lebih lama. So, kalau breakfast dengan esp tak payah nak ambik heavy meal dah sebab perut masih kenyang. Untung la bagi yang diet.
 ♡Untuk sesiapa yang nak cantik, ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you! Keluar rumah pun boleh bersiap dalam 5 minit.
 ♡ESP memelihara rahim kita.So, bagi yang plan nak hamil cuba usaha dengan ESP, boleh add on GLA Complex
 ♡Bagi yang sedang hamil pula, ESP bantu kuatkan rahim bagi mengelakkan keguguran serta bantu pembentukan otot bayi
♡ESP mengandungi kacang soya yang kaya dengan isoflavin,bantu pulihkan hormon wanita,sesuai untuk yang nak stabilkan hormon.

Actually banyaaaaaaaak sangat khasiat ESP ni. Saya akan update next entry. Saya akan rungkaikan fungsinya satu persatu. Entry ni baru introduction je..hihihi..

Sapa yang hard-die-fan shaklee ni wajib grab offer harga jatuh ke gaung ni. Boleh buat stock sampai hujung tahun. Nak buat hadiah untuk yang tersayang pun boleh. Nak jimat kena la bijak berbelanja kan. So, nak jimat berbelanja la masa ada promo ni 😉

Saya adalah PAKAR PERUNDING KECANTIKAN DAN SET KURUS anda. Nak order, mai mai PM saya.

TRUSTED SID SHAKLEE
 1189337
 013.961.9157


Blog saya blog simple je.Maklumla, saya budak baru belajar. Baru belajar nak decorate rumah kedai saya ni. Sapa yang nak share ilmu dengan saya, maila singgah ye. Share-share ilmu 😘







No comments:

Post a Comment