Total Pageviews

Thursday, September 3, 2015

Kenapa SHAKLEE?


Awal pagi dah buat curhat ") Sini la rumah baru saya..

Back to topic.. Kenapa Shaklee ye? Inilah cerita saya dan SHAKLEE..

Memang mula-mula saya bershaklee sebab nak cari solution kepada masalah saya.. masa tu saya baru lepas bersalin anak pertama. Cuak sangat bila tengok bekas hitam kat kawasan perut tu nampak ketara sangat. So, saya try la cari apa-apa produk kat supermarket dan toko jamu.Mana tau ada produk yang boleh pudarkan kesan hitam tu. Tapi saya tak main beli je. Saya agak cerewet dengan bahan yang digunakan. So, before beli tu saya survey dulu produk mana yang disyorkan ramai. Then, saya google la kot-kot ada side effect ke. Saya tengok testimoni, saya search bahan-bahan yang terkandung dalam produk tu. Then, saya cuba sejenis cream pemutih badan. Tiap kali mandi saya akan usap kat perut tapi..after a week saya rasa macam tak best je pakai cream tu..so, terbengkalai la cream tu sampai sekarang.

Macam mana pulak boleh berjumpa dengan ESP?Dok scroll newsfeed FB, tiba-tiba nampak iklan ESP sorang kakak senior dulu masa kat IPT. Eh, macam best je ESP ni..Lagipun dia cakap boleh pudarkan parut. Tak rugi ni mencuba. Yang lagi untungnya, ngam-ngam time tu ada promo beli twin pack dapat 5% diskaun. Eh, bagus sambar je 2 tong. Boleh jimat..kihkihkih.Tahan 2 bulan pulak tu. Dah kakak tu terangkan semua so deal closed. Hihi. Memang sampai sekarang saya tak penah menyesal untuk pilih ESP.

Fast service dari Shaklee pulak tu..Sehari order dah boleh sampai taw.Memang 5 stars service. Mula dengar, eh soya..risau jugak. Sebab masa pregnant tu saya cuba herbalife, tiap kali lepas minum je mesti saya memerut.. pelik jugak, tak ngam ke apa. Lebih merisaukan sebab masa tu pulak pregnant takut baby tak cukup berat. Tapi tu cerita herbalife..tak sama dengam cerita ESP.
Back to ESP.. Ha.. lepas seminggu lebih consume saya dah boleh senyum sendiri..hihi.. sebab..lupa plak nak cakap tadi..lepas bersalin actually kulit saya jadi bersisik, kering je sampai en.husband tegur dah macam ikan pulak bila jadi macam tu. Sentuh pun kasar je tekstur kulit. Sapu losyen pun tak jalan..Tapi, lepas dah consume ESP no more sisik ikan oke..hihi..happy sangat. And, lepas nak dekat 2 minggu tu dark area tu pun berlalu pergi..
Satu lagi good news..Selesai semua masalah saya..hihi.. Tapi tu baru cerita ESP dengan kulit. Belum lagi cerita ESP dan perut..


Masalah saya bila bangun pagi, perut saya akan berkeroncong tau..Huhu.. Kalau perut dah berkeroncong badan pun of course la jadi lemah je.. Nak bersiap pergi kerja pun takde semangat, apalagi nak melayan telatah danish yang superduper aktif.. So, saya cuba bancuh ESP sebelum tido..Here we go..Kita tengok apa akan jadi besok pagi..hihi.. nak tau kan? Bangun esok pagi dengan semangat baru la saya. Rasa macam..eh..perut tak berbunyi macam biasa la..nak bangun pun senang tak payah nak golek satu katil macam before-before ni..Memang awesome la ESP ni. Tak sungguh tak kata aih.. Saya rasa sendiri perbezaannya.. Tak menyesal cuba ESP ni..Walaupun saya cuma bancuh dengan ESP je..Malas pulak nak buat macam-macam resepi..kahkahkah..karang danish pulak yang jadi chef kat dapur.. kalau bancuh dengan milo senang je.Kejap dah siap tak sampai seminit pun..

Haha..panjang pulak celoteh pasal ESP ni.. Yang pastinya takkan ada penyesalan setelah berkenalan dengan ESP.. Mentang-mentangla bulan ni promo ESP kan so sakan la promote ESP.
 Ini pengalaman saya..Macam mana pulak pengalaman anda? Meh la sharw story dengan saya ya :)

Ok..Ada yang berminat nak cuba dan merasai kesan yang awesome dari ESP ke? Boleh dapatkan tong ESP anda hari ini dari saya. Semestinya tiptop servis. Konsultansi? Free je..

Macam mana nak contact saya?
 Whatsappa https: 013.961.9157
 fb saya : Aliyya Mysa

Selamat berESP semua...muahciked



















No comments:

Post a Comment